Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T19:02:37+01:00
Introwertyk- ekstrawentryk
optymista- pesymista
flegmatyk- sangwinik
malkontent- optymista
altruista- egoista
sangwinik- flegmatyk
idealista-pragmatyk, racjonalista
hipochondryk- lekarz xddd a tak serio to tego nie wiem
7 3 7
2009-11-15T19:09:54+01:00
Introwertyk - ekstrawertyk
optymista - pesymista
flegamtyk - energiczny
malkontent - osoba pogodna, omptymista
altruista - interesowny
sangwinik - pesymista, ponurak, leniuch ;)
idealista - realista
hipochondryk - hiperkinetyczny
10 4 10
2009-11-15T19:31:47+01:00
Introwertyk - ekstrawertyk
optymista - pesymista
flegamtyk - sangwinik
malkontent - omptymista
altruista - egoista
sangwinik - flegmatyk
idealista - racjonalista
hipochondryk - hiperkinetyczny [?]

6 3 6