Zadanie musi być na jutro do godziny 8:30
Podręcznik Bliżej Świata zad 1,3 ze strony 48
!!!NIE TOLERUJE SPAMÓW!!!

1.Podaj trzy przykłady państw wielonarodowych w Europie.Wypisz narody, które je współtworzą.
3.Wyszukaj w dpwolnych źródłach na temat Basków.W obrębie jakich państw żyje ten naród?Jaką ma historię, kulturę i język?

Kto pierszy napisze dobrze ten dostanie nagrodę

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-15T19:00:29+01:00
1. Ja bym dała takie :
Wielka Brytania - Anglicy, Szkoci, Irlandczycy, Walijczycy, Kornwalijczycy
Cypr - Grecy, Turcy
Hiszpania - Hiszpanie, Baskowie

Przepraszam ale 3 nie jestem wstanie teraz napisać
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T19:02:00+01:00
1) Brazylia, Wielka Brytania, Francja
2)Baskowie naród zamieszkujący tereny na granicy Hiszpanii i Francji nad Zatoką Biskajską. W chwili obecnej żyje około 10 milionów Basków, z czego 2,3 milonow w Hiszpanii, około 285 tyś we Francji i kilka milionów na emigracji Ameryce

1 5 1