Odpowiedzi

2009-11-15T19:03:25+01:00
Posiłek Nazwa potrawy Wartość energetyczna
kcal kJ
I posiłek Śniadanie MlekoPieczywo mieszaneMasłoDżem truskawkowyMiódJajoRzodkiewkaSałata 700 2930,2
II posiłek Drugie śniadanie Kanapki z bułkiMasłoSzynka z drobiuSałataOgórek konserwowyBananSok pomarańczowy 420 1758,13
III posiłek Obiad (z podwieczorkiem) Rosół z makaronemFilet z drobiuZiemniakiMarchewGroszekKalafiorBrokułySurówka z kapusty pekińskiejKisiel żurawinowy 980 4084,28
IV posiłek Kolacja Kiełbasa na gorącoKeczupPieczywo mieszaneMasłoSałata lodowaPomidoryPasta rybnaHerbata z cytryną 700 2930,2

a jeszcze jeden musisz sobie wykombinowac;D
7 3 7
2009-11-15T19:04:24+01:00
1 śniadanie:
Jogurt
szklanka soku
bułka z sałatą i pomidorem
banan
2 śniadanie:
jabłko
bułka z serem
Obiad:
ziemniaki z sosem
surówka
szklanka kompotu
schabowe
gruszka
Podwieczorek
budyń
sok
owoc
kolacja:
makaron z mlekiem
sok
owoc
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T19:17:58+01:00
Śniadanie I
Płatki kukurydziane z mlekiem
60g płatków 250ml mleka 300kcal (łącznie)
4 kromki chleba graham
4 x 33g = 132g 4 x 75kcal = 300kcal
Ser twarożkowy chudy
40g 66kcal
Herbata z cukrem
250ml herbaty 7g cukru 28kcal (łącznie)

Śniadanie II
Bułka kajzerka
50g 130kcal
Polędwica drobiowa
10g 14kcal
Grejpfrut
360g 83kcal

Obiad
Rosół z makaronem
300g 250kcal
Filet z dorsza (smażony)
100g 274kcal
Ziemniaki gotowane
150g 110kcal
Surówka z marchwi i jabłek
150g 90kcal
Sok z marchwi
250ml 125kcal
Czekolada śmietankowa z orzechami laskowymi
12g 70kcal

Podwieczorek
Ryż z jabłkami
150g 230kcal

Kolacja
2 kromki chleba graham
2 x 33g = 66g 2 x 75kcal = 150kcal
2 plastry szynki wieprzowej
30g 52kcal
Herbata z cukrem
250ml herbaty 7g cukru 28kcal (łącznie)

Wartośc odżywcza wszystkich posiłków wynosi: 2300kcal.
12 5 12