Uzupelni porownania . Wykozystaj je do charakterystyki Julii , bohaterki tragedii Szekspira Romeo i Julia .
.................. jak gwiazdy
..................jak firanki
..................jak jedwab
..................jak biale perelki
..................jak dwa jeziora
..................jak lan zboza
..................jak korale
..................jak aksamit
..................jak muszelki
..................jak rumiane jabluszka
..................jak zlote fale
..................czarne jak noc

2

Odpowiedzi

2009-11-15T19:05:17+01:00
Oczy
Suknie
Ciało gładkie
Łzy
Myśli
_
Głos delikatny
Ozdoby
Policzki
Włosy
Myśli
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T19:15:21+01:00
Moja kolezanka tak miała i dostała 5

oczy jak gwiazdy
odzież jak firanki
dłonie jak jedwab
łzy jak biale perelki
myśli jak dwa jeziora
ciało jak lan zboza
usta jak korale
ciało jak aksamit
ozdoby jak muszelki
policzki jak rumiane jabluszka
włosy jak zlote fale
myśli czarne jak noc