Odpowiedzi

2009-11-15T19:06:33+01:00
Nazwa wzięła sie od nazwy miasta Ilion -czyli Troji
2 4 2
2009-11-15T19:08:32+01:00
Pieśńo o Ilionie , takzwanej Troi.Grecki poemat epicki z VIII wieku p.n.e .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T19:11:03+01:00
"Iliada" pieśń o Ilionie czyli o --->Troi <---- .Jest poematem o wojnie GREKÓW z Trojanami . Iliada hOMERA OPARTA JEST O MITOLOGIĘ GRECKĄ- (MITY GRECKIE) najbardziej na micie o wojnie trojańskiej , osólnie składa się z 24pieśni.
2 5 2