Uzupełnij słowny zapis przebiegu reakcji syntezy wodoru z innymi pierwiastkami.

a) ...... + ....... -----> chlorowodór
b) azot + wodór -----> ...............
c).......+........-----> wodorek litu
d)magnez + wodór -----> ..............
e)wodór + siarka -----> ..........

2

Odpowiedzi

2009-11-15T19:03:18+01:00
A) chlor + wodór -----> chlorowodór
b) azot + wodór -----> wodorek azotu
c) lit + wodór-----> wodorek litu
d)magnez + wodór ----->wodorek magnezu
e)wodór + siarka -----> wodorek siarki
11 4 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T19:04:13+01:00
A) chlor + wodór----> chlorowodór
b) azot + wodór -----> amoniak
c) lit + wodór-----> wodorek litu
d)magnez + wodór -----> wodorek magnezu
e)wodór + siarka -----> siarkowodór


Pozdrawiam,
matteushq;)
22 4 22