Odpowiedzi

2009-11-15T19:18:35+01:00
Angstlichkeit,dankbarkeit,ehrlichkeit,empfindlichkeit,fauligheit,fleißigkeit,frechheit,freundlichkeit,punktlichkeit,veratwortlichkeit,zuverlassigheit.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T21:53:07+01:00
Die Ängstlichkeit - lękliwość
die Dankbarkeit - wdzięczność
die Ehrlichkeit - uczciwość
die Empfindlichkeit - wrażliwość
die Faulheit - lenistwo
die Fleißigkeit - pilność, staranność
die Frechheit - zuchwałość
die Freundlichkeit - życzliwość
die Pünktlichkeit - punktualność
die Verantwortlichkeit - odpowiedzialność
die Zuverlässigkeit - niezawodność

Ps.. Na wszelki przypadek przetłumaczyłam, bo nie wiem czy znałaś te słowka, czy po prostu wam podano:)


1 5 1