Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T19:04:44+01:00
Przyimka FOR używamy, kiedy chcemy wyrazić jak długo dana czynność się odbywa, natomiast przyimek SINCE określa, od jakiego momentu w przeszłości trwa dana czynność.
Są one używane w czasie Present Perfect.
5 4 5
2009-11-15T19:06:52+01:00
SINCE oznacza "dopóki", i używa się go w czasie past perfect, natomiast FOR ma wiele znaczeń, może również oznaczać "dopóki" ale wtedy używa się go past simple.
4 2 4
2009-11-15T19:07:13+01:00
''For- przez'' wyraza czas, przez jaki dana czynność rozpoczęła w przeszłości i trwa
''Since-od'' wyraza punkt w przeszłości od którego dana czynnośc rozpocęła sie i trwa.
Uzywane są w czasie Present Perfect
4 4 4