Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T19:04:08+01:00
Depresja to teren polozony ponizej poziomu morza a kryptodepresja to zagłębienie terenu wypełnione przez wodę lub lód, przez co tworzy się jezioro lub lodowiec, którego dno jest poniżej średniego poziomu morza (p.p.m.), natomiast powierzchnia może znajdować się nad poziomem morza (n.p.m.).
10 4 10
2009-11-15T19:04:27+01:00
Depresja jest chorobą, polegającą na głębokim i długo utrzymującym się smutku, przygnębieniu, rezygnacji.

Kryptodepresja - depresja zalana przez wodę, przez co tworzy się jezioro, którego dno jest poniżej poziomu morza.

13 2 13