Odpowiedzi

2009-11-15T19:07:22+01:00
Miałam to samo pytanie:
komórka grzybnia wyróżnia się tym że ma specyfistyczny wygląd. komórki grzybnie nie poruszają się co czyni je wyjątkowymi.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T19:09:07+01:00
Komórki grzybów mają eukariotyczną budowę komórki. W komórkach grzybów nigdy nie występują plastydy.
FORMY grzybów:
- jednokomórkowe-
- Plechy nitkowate-
- Plechy plektenchymatyczne-
- skorupiasta-
- listkowata-
- krzaczkowata-