Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T19:06:11+01:00
Używamy zazwyczaj I would...

napisz konkretnie o co Ci chodzi;)
2009-11-15T19:14:30+01:00
Plany, zamiary - konstrukcją: to be going to
np. I'm going to do shopping.
Mam zamiar zrobić zakupy (ale nie jest to w 100% pewne)
Present Continuous (pewne w 100%)
przewidywania - Future Simple
2009-11-15T19:19:52+01:00
Wyrazamy to przez future continuous z -ing.