Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T19:12:16+01:00
LAS
mrówka-mucha-pająk
sosna-wiewiórka-żbik-wilk

JEZIORO:
sinice-dafnie-leszcz-szczupak
plankton-rozwielitka-płoć-szczupak

POLE UPRAWNE:
żyto-mysz-myszołów
kapusta-zając-lis

jest 6, może być? ;)
2009-11-15T19:16:41+01:00
Kora drzewa - kornik - dzięciął - lis - bakterie

liście drzew - chrabąszcz majowy - kukułka - lis - bakterie

liście, gałązki - jeleń - niedźwiedź

trawa - mysz - wąż - jastrząb

trawa morska - drobne skorupiaki, małe ślimaki - małe ryby, rozgwiazdy i wężowidła - flądra, plamiak łupacz, zębacz smugowy - molwa, dorsz, żabnica, płaszczki, foki, pingwiny - człowiek, rekin młot, mobula, orka - bakterie

z tego ostatniego możesz zrobić kilka ;)
2009-11-15T19:27:18+01:00
1.Producent: liście, gałązki - konsument I rzędu: zając szarak - konsument II rzędu: lis - konsument III rzędu: wilk.

2.Producent: liście, gałązki - konsument I rzędu: jeleń - konsument II rzędu: niedźwiedź.

3.Producent: orzechy, owoce - konsument I rzędu: wiewiórka - konsument II rzędu: kuna leśna - konsument III rzędu: lis - konsument IV rzędu: wilk.

4.Producent: kora - konsument I rzędu: kornik - konsument II rzędu: dzięcioł - konsument III rzędu: jastrząb.

5.Producent: orzechy, owoce - konsument I rzędu: dzik.
1 2 1