Odpowiedzi

2009-11-15T19:14:23+01:00
28\100 lasy
28:4=7

7\100 stanowia lasy inne niz sosnowe
1 5 1
2009-11-15T19:15:26+01:00
25=100%
7=28%

1/4*28%=7%
Lasy inne sosnowe stanowia 7% powierzchni Polski
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T19:16:36+01:00
Liczymy jaka powierzchnie polski stanowią lasy inne niż sosnowe, tych lasow jest ¼ czyli
¼razy 7/25=7/100=0,07
lasy inne nizz sosnowe zajmuja 0,07 powierzchni Polski