Przetłumaczyć na niemiecki z rodzajnikiem (der, die, das-jeżeli sie da) :)
Polska-
Niemcy-
Czechy-
Francja-
Holandia-
Belgia-
Hiszpania-
Tunezja-
Chiny-
Rosja-
Bułgaria-
Turcja-
Grecja-
Portugalia-
Irlandia-
Szwecja-
FInlandia-
Kreta-
Cypr-
Macedonia-
Z góry dzięki ;)

3

Odpowiedzi

2009-11-15T19:21:02+01:00
Polska- Polen
Niemcy- Deutschland
Czechy- Tschechische Republik
Francja- Frankreich
Holandia- Niederlande
Belgia- Belgien
Hiszpania- Spanien
Tunezja- Tunesien
Chiny- Porzellan
Rosja- Russland
Bułgaria- Bulgarien
Turcja- Türkei
Grecja- Griechenland
Portugalia- Portugal
Irlandia- Irland
Szwecja- Schweden
FInlandia- Finnland
Kreta- Kreta
Cypr- Zypern
Macedonia- Mazedonien
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T19:25:09+01:00
Polska-das Polen
Czechy-das Tschechien
Francja-das Frankreich
Holandia-das Holland
Belgia-das Belgien
Hiszpania-das Spanien
Tunezja-das Tunesien
Chiny-das China
Rosja-das Russland
Bułgaria-das Bulgarien
Turcja-die Türkei
Grecja-das Griechenland
Portugalia-das Portugal
Irlandia-das Irland
Szwecja-das Schweden
Finlandia-das Finnland
Kreta-das Kreta
Cypr-das Zypern
Macedonia-das Mazedonien
1 5 1
2009-11-15T20:07:32+01:00
Polska- das Polen
Czechy- das Tschechien
Francja- das Frankreich
Holandia- das Holland
Belgia- das Belgien
Hiszpania- das Spanien
Tunezja - das Tunesien
Chiny- das China
Rosja- das Russland
Bułgaria- das Bulgarien
Turcja- die Türkei
Grecja- das Griechenland
Portugalia- das Portugal
Irlandia- das Irland
Szwecja- das Schweden
Finlandia- das Finnland
Kreta- das Kreta
Cypr- das Zypern
Macedonia- das Mazedonien