Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T19:26:39+01:00
Według mnie postępować jak chrześcijan to znaczy postępować godnie z zasadami. Tą zasadą może być np. szacunek dla życia . Prawdziwy chrześcijan wierzy w jednego Boga, w jego życiu panuje ład i prządek, spokój i pogoda oraz dbałość o duszę, a także zasadą może być wybaczanie wyrządzonych mu krzywd lub walka z pokusami.

Myślę, że o to Ci chodziło ; P
6 4 6
2009-11-15T19:37:17+01:00
Postępowac jak chrześcianin to znaczy chodzic do kościoła ,codziennie się modlic rano i wieczorem, pomagac innym w potrzebie
5 4 5