Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T19:36:53+01:00
Następuje przyśpieszenie rytmu serca ponieważ twoje mięśnie szybciej pracują, serce przepompowuje szybciej większą ilość krwi by dotlenianie też było szybsze. Mięśnie ,,męczą się" tracą energię. Jesteś głodny i spragniony ponieważ spaliłeś swoją energię i dlatego potrzebujesz kolejnej jej dawki, oraz witamin i różnych soli mineralnych które regulują pracę twojego organizmu.
A pocenie się jest wynikiem procesu w którym ,,energia ucieka" tzn niepotrzebne nam związki chemiczne i reszta wody poprzez skóre wydala się z naszego organizmu:)

Może napisałam to troche nie po polsku ale treść jest dobra:)
8 4 8
2009-11-15T22:51:30+01:00
Organizm w środku szybciej pracuje organizm i szybciej bije serce.
15 3 15