Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • dard
  • Początkujący
2009-11-15T19:36:08+01:00
Krzywy rengosup-zginanie przy klawiaturze
popsute oczy-sztuczne światło szypka zmiana kolorów
zanik mięśni-brak ruchu
więcej powodó ni znam pozdro
2009-11-15T19:48:28+01:00
Jeszcze dodam do wcześniejszego :
-problemy ze stawami w nadgarstkach jeśli nadgarstki nie są na czymś oparte
2009-11-15T20:09:25+01:00
Problemy ze stawami - nieodpowiednie krzesło
bóle rąk - długie pisanie na klawiaturze bez odpowiednich oparć dla nadgarstków