Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-15T19:35:00+01:00
Robisz to z proporcji:

a)
100zł - 5%
x - 100%

x = 100*100 /5 = 2000zł

b)
230zł - 5%
x - 100%

x= 230 * 100 / 5 = 4600zł

c)
460zł - 5%
x - 100%

x = 460 * 100 / 5 = 9200zł

d)
520zł - 5%
x - 100%

x= 520 * 100 / 5 = 10400zł
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T19:36:35+01:00
A
x - wartość sprzedanych lodów
1/20x = 100 zł
x = 100 razy 20 = 2000 zł - za tyle musi sprzedać lodów
b
1/20x = 230
x = 20 razy 230 = 4600 zł
c
1/20x = 460
x = 20 razy 460 = 9200 zł
d
1/20x = 520
x = 20 razy 520 = 10400 zł
1 5 1
2009-11-15T19:55:23+01:00
A) 2000 zł
b) 4600 zł
c) 9200 zł
d) 10400 zł