Odpowiedzi

2009-11-15T19:31:27+01:00
1,7 *2 +1,2*2 = 3,4+ 2,4 = 5,8

5,8 *8 = 46,4 zł

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T19:33:53+01:00
1.7m-50cm=1.2m-2 bok
1.7m-1 bok
1.7+1.7+1.2+1.2=5.8m
5.8*8=46.4zl
2009-11-15T19:37:06+01:00
1 bok - 1,7m
2 bok - 1,7 m - 50cm = 1,2m

Następnie musimy obliczyć obwód

Obw. = 2*1,7+2*1,2= 3,4+2,4=5,8

Następnie ukladamy proporcje:
1m - 8zl
5,8m - x zl
1 * x = 5,8 * 8
x= 46,4zl
Odp. Za obszycie wszystkich brzegów dywanu trzeba zaplacić 46,4zl