Zad.1
Jaki procent z pośród siedmiu dziewcząt stanowi Jedyna???(ta jedyna to jedna z dziewczyn na obrazku i ma na koszulce napis'
jedyna')!

zad.2
Ilu poniższych słów nie rozumiesz???.Jaki to procent podanych słów?

laik monstrualny szczodry biografia

sztalugi synonim karykatura erudyta

imigrant adwokat akapit ewakuacja

absolwent durszlak imadło lakoniczny

strzemię reflektor blefować sponsor

3

Odpowiedzi

2009-11-15T19:35:34+01:00
Przypuśmy że nie rozumiesz 4 słów.
20 słów = 100%
2 Słowa = 10%
4 Słowa = 20%.

Nie rozumiem 4 słów, jest to 20% wszystkich.

1. 15% (chyba)
33 3 33
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T19:39:14+01:00
Zad 1.
Jedyna - 1
1/7 × 100% = 14.28%

Zad 2.
Jeżeli nie rozumiesz:
słowa:
1 - 5%
2 - 10%
3 - 15%
4 - 20%
5 - 25%
6 - 30%
7 - 35%
8 - 40%
9 - 45%
10 - 50%
11 - 55%
12 - 60%
13 - 65%
14 - 70 %
15 - 75%
16 - 80%
17 - 85%
18 - 90%
19 - 95%
20 - 100%
6 3 6
2009-11-15T19:53:06+01:00
Zad1
1/7*100%=14 i 2/7%

Zad2
Nie wiem ile słów nie rozumiesz, więc wypisze ci skalę:
1 - 5%
2 - 10%
3 - 15%
4 - 20%
5 - 25%
6 - 30%
7 - 35%
8 - 40%
9 - 45%
10 - 50%
11 - 55%
12 - 60%
13 - 65%
14 - 70%
15 - 75%
16 - 80%
17 - 85%
18 - 90%
19 - 95%
20 - 100%