Odpowiedzi

2009-11-15T19:45:43+01:00
1. biedny świat lub dom gdzie pieniądze lub chleb się kończy a zaczyna się bieda
2.chciało by się czyjiś pieniędzy
3.chleb za pieniądze kradzione nie jest uczciwie kupiony

musisz se poprawić tam niektóre słowa
7 3 7
2009-11-15T19:50:36+01:00
2. Chciało by mi sie ciebie ale na cudzym chlebie.To przysłowie rozumiem tak, że chcemy aby ktoś był z nami, u nas w domu, ale żeby płacił za siebie, abyśmy nie musieli wydawać własnych pieniędzy na wydatki kogoś innego.


więcej nie wiem........ :(
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T20:50:51+01:00
1.był dostatek a teraz jest bieda
2.być na czyimś utrzymaniu- być skąpym (chodzi o pieniądze)
3.chleb za kradzione pieniądze nie jest niesprawiedliwie kupiony

jeżeli pomogłam to proszę za uznanie mojej odpowiedzi za najlepszą :D z góry dziękuję ;)
4 4 4