Odpowiedzi

2009-11-15T19:38:18+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1800-1600=200 (kwota podwyżki pana Zygmunta)
200/1600*100%=12,5% (procent podwyżki pana Zygmunta)
20+20*12,5%=20+2,50=22,5zł (kieszonkowe córki)
Córka będzie dostawała 22,50 zł kieszonkowego.
105 4 105
Dziekuje... Ostatnie obliczenie jak dla mnie jest najlepszym obliczeniem z tych odpowiedzi jakie istniejq z tego zadania .... Przy tablicy nie zauważy że tylko 1* obliczenie z neta :d jeszcze raz dziekuje ci Filadelfia :* :* :* ❤szacun..:* :)
2009-11-15T19:41:43+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1600 - 100%
1800 - x
x = 180000/1600
x = 112,5
wzrosło o 12,5%

20 - 100%
y - 12,5%
y = 250/100
y=2,5

20 + 2,5 = 22,5
Córka będzie dostawała 22,5 zł
56 3 56
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T19:43:56+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1800 zł - 1600 zł = 200 zł podwyżka
1600 = 100 %
200 = x
x = 200 razy 100 dzielone przez 1600 = 12,5% tyle procent
wynosiła podwyżka pana Zygmunta
20 zl = 100 %
x = 12,5 %
x = 20 razy 12,5 podzielić przez 100 = 2,5 zl podwyżka kieszonkowego
nowe kieszonkowe = 20 zł + 2,5 zł = 22,5 zl
148 4 148