Długość drogi z działki do krzyża powstańczego mierzona wzdłuż ścieżki wynosi 2,7 km. Dzieci w ciągu 10min mogą przejść 300m.
Oblicz, jak długo będzie trwać spacer tą drogą w jedną stronę, jeżeli cały czas będą poruszać się w tym samym tempie?

3

Odpowiedzi

2009-11-15T19:40:46+01:00
Spacer tą drogą w jedną stronę będzie trwać 90min czyli 1,5 h.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T19:41:13+01:00
2,7 km = 2 700 m
2 700 m : 300 m =9
9 * 10 minut = 90 minut = 1 h 30 minut
Odp. 1 h 30 minut
2 4 2
2009-11-15T19:42:37+01:00
2,7=2700m
2700:300=9
10*9=90min
2 3 2