Odpowiedzi

2009-11-15T19:42:28+01:00
Uczestnicząc w niedzielnej mszy świętej
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-15T19:46:44+01:00
Religia mówi nam o tym, że Bóg stworzył świat i człowieka. Jednak trzeba za to zapłacić w sposób moralny np. modląc się, chodząc do kościoła, spowiadając się, wierzyć całymi siłami w Boga, szczerze mówiąc, że jest się chrześcijaninem i nie wstydzić się swojej wiary. Jeżeli chcemy podziękować Bogu, to najlepszym sposobem na to jest modlitwa, a przed nią tz. intencje, za które modlimy się. Bóg mówił "Kto śpiewa, modli się podwójnie", a więc warto śpiewać nie tylko w kościele, ale i w domu, bo to powiększa naszą wiarę.
1 5 1
2009-11-15T19:53:14+01:00
Modlitwą dziękczynną
Uczęszczaniem na mszy świętej