Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T20:40:40+01:00
Ponieważ był sprawowany urząd dyktatorski np.Juliusz Cezar sprawował taki urząd , który uzyskiwał nadzwyczajną władzę . Były powroty do Monarchii .Bardzo często zdarzało się tak ,że kiedy Konsul prosił o zaopiniowanie jakiejś uchwały Senat, Konsul postępował wbrew jego stanowisku.
2009-11-15T23:30:42+01:00
No bo wtedy był sprawowany urząd dyktatorski.