Odpowiedzi

2009-11-15T19:50:52+01:00
Tłumy ludzi zwiedziły siedzibę L. Kaczyńskiego
Niedziela była drugim dniem zwiedzania Belwederu; z okazji Święta Niepodległości Kancelaria Prezydenta zorganizowała dni otwarte rezydencji.
Z okazji zwiedzenia obiektu w sobotę oraz w niedzielę skorzystało ponad 2,5 tys. osób. Mimo padającego w niedzielę deszczu zainteresowanie warszawiaków było olbrzymie. Kolejka sięgała od wejścia do Pałacu aż po główne wejście do Łazienek Królewskich.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T20:03:51+01:00
Wirusa grypy typu A/H1N1 wykryto u 37-letniego mężczyzny, który zmarł w piątek w Szpitalu Zakaźnym w Gdańsku.Jest to pierwszy w Polsce przypadek śmiertelny tej grypy.Rząd apeluje o spokój zapewnia ,ze kontroluje sytuacje i ma wystarczające środki by zapobiec epidemii.Ta informacje jest ważna ponieważ dotoczy każdego z nas - każdy jest zagrożony i może zachorować.