Odpowiedzi

2009-11-15T20:02:05+01:00
1. Jaką funkcję łodyga pełni u ziemniaka ?
2. Jaką funkcje łodyga pełni u roślin gruboszowatych ?
3. Jaki element ''pomaga'' łodydze przyrastać na grubość?
4. Wymień dwa typy lodyg
5.Wymień warstwy, które znajdują się w łodycze w przekroju poprzecznym ?
6.Czy łodyga stanowi łącznik pomiędzy liścmi i korzeniami ?
7.Jaką częścią pędu jest łodyga?
8.Czy to prawda, że dzieki łodyze roślina trzyma się w pionie?
9.Opisz łodygę zielną.
10.Opisz łodygę zdrewniała
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T20:02:19+01:00
1. Co to jest pęd?
2. Czym jest łodyga?
3. Jak zbudowana jest skórka?
4. Co nazywamy dominacją wierzchołkową?
5. Co to jest kora pierwotna?
6. Jakie znasz formy łodyg?
7.Czym wypełniony jest walec osiowy?
8. Z czego składa się pąk wierzchołkowy?
9. Jakie znasz formy przekształcenia łodyg?
10. Jakie znasz ruchy roślin?
1 3 1