Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-15T19:57:49+01:00
- dokładny adres (gdzie mieszkam)
Wo wohnst du?
Ich wohne in...

-Narodowośc
Woher kommst du?
Ich komme aus...

-numer tel komórkowego
Welche ist dein telefonummer??
Mein telefonummer ist...
2009-11-15T20:08:14+01:00
1.Wo wohnst du?
Ich wohne in...
2.Woher kommst du?
Ich komme aus...
3.Welche ist dein telefonummer??
Mein telefonummer ist...

2009-11-15T23:09:36+01:00
1.Wo wohnst du?
Ich wohne in(tu wpisujesz adres)
2.Woher kommst du?
Ich komme aus(tu wpisujesz narodowość)
3.Welche ist deine Telefonnummer? ( tu wpisujesz swój numer, pamiętaj o dużej literze w rzeczowniku!)

Powodzenia w niemieckim :)
1 5 1