E) 2,6 + 3,4 : 1,7 + 6/7 * (-2 1/3)
f) 2,5 * [8/15 - (-0,15)] : 4
g) 0,15 * 5/6 - (0,7 * 3/7 - 4/5) : (-1 1/2)
h) 0,75 - ( 2 1/3 - 1 1/9 ) : 4
i) (13,3 - 11 1/2) : 1,8

1.
a) Zamień procenty na ułamki
12 % , 4,5 % , 148% , 0,2 % ; 235 %
b) Zamień ułamki na procenty
0,2 ; 0,0046 ; 4/25 ; 5/16 ; 24/5 ; 35/8

2.
a) Zamień promile na procenty
20 ‰ ; 8‰ ; 0,3 ‰ ; 426 ‰ , 5,2 ‰
b) zamień procenty na promile
20 % ; 5% ; 0,4 % ; 128 % ; 0,007 %
c) zamień ułamki na promile
0,007 ; 0,0052 ; 0,02 ; 63/1000 ; 349/1000000


PROSZE Z OBLICZENIAMI KONIECZNIE!!! :)

2

Odpowiedzi

2009-11-15T20:02:18+01:00
1
a)
12% = 0,12
4,5%=0,045
0,2%=0,002
235%=2,35
b)
0,2=20%
0,0046=0,46%
4/25=16/100=16%
sorki muszę spadac mama mnie woła!! mam nadzieje, że chociaz to ci pomiże ;)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-15T20:08:08+01:00