Odpowiedzi

2009-11-15T20:02:43+01:00
Określenia nazywa się obcokrajowcami<nie jestem pewna>
Znaczyło to co innego:)
2009-11-15T20:04:12+01:00
Chodzi o słowo "barbaros" . Grecy używali go określając człowieka nie mówiącego językiem greckim, czyli współczesnego obcokrajowca. Natomiast rzymianie jako barbarzyńce i wroga.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T21:00:11+01:00
Dla Rzymian wszyscy pochodzący z obcych terenów, czyli z terenów poza Rzymem, którzy nie byli ani Rzymianami, ani Grekami byli nazywani barbarzyńcami.W starożytnej Grecji Barbaros (odpowiednik barbarzyńcy w języku greckim) to wszyscy cudzoziemcy.