Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T20:11:52+01:00
Szkolne koło teatralne "Muminki"
zaprasza wszystkich chętnych
na
przedstawienie teatralne pt.
"Balladyna"
przygotowany przez uczniów
II kl.gimnazjum.
Przedstawienie odbędzie się dnia
21 listopada 2009 o godzinie: 17:15
w auli szkolnej naszego gimnazjum.


Organizatorzy
8 4 8
2009-11-15T20:24:07+01:00
UWAGA!

Dnia 23.11.2009 (tj poniedziałek) o godzinie 17 w Teatrze "Liryka" odbędzie się przedstawienie pt. "Losy Balladyny", które odgrywać będą uczniowie 1 Gimnazjum w Tarnowie im. Jana Kiepury.
Wstęp wolny.
Serdecznie zapraszamy !

Organizatorzy




mam nadzieje ze pomoglam, jak cos to napsiz na priv ;p
:)
7 3 7