Odpowiedzi

2009-11-15T20:08:13+01:00
Ogromny wpływ w literaturze światowej w okresie wojny odegrał egzystencjalizm, czego przykładem może być „Obcy” Alberta Camusa. W wielu utworach przewijały się okrucieństwa wojenne, np. Ernest Hemingway ze swoja powieścią „Komu bije dzwon” przedstawiającą wojnę domową w Hiszpanii, lub Bertold Brecht z dramatem „Matka Courage i jej dzieci”, którego akcja była umieszczona w czasie wojny trzydziestoletniej.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T20:11:10+01:00
II wojna światowa miała negatywny wpływ na Polską kulturę i naukę. Niemcy i Rosjanie wymordowali znaczną część ludzi dobrze wykształconych. Zniszczono również zabytki, zbiory naukowe, biblioteki, wywieziono obrazy, co miało negatywny wpływ na Polską kulturę.
2 3 2
2009-11-15T21:17:24+01:00
II wojna światowa miała negatywny wpływ na Polską kulturę i naukę.Zniszczono zbiory naukowe takie jak biblioteki.Wywieziono
obrazy a także ołtarz Wita Stwosza znajdujący się w Warszawie.
3 3 3