Odpowiedzi

2009-11-15T20:12:39+01:00
1.Warto chodzić na wybory ponieważ można zagłosować na premiera np.Donalda Tuska
2.Warto...ponieważ można spotkać się z przyjaci.ołmi
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T20:21:52+01:00
Warto chodzić na wybory... DIALOG

- Cześć mamo! Dziś wybory. Idziesz?
- A po co? Nie mam nic innego do roboty?
- Mamo! Co Ty mówisz? A potem masz pretensje,że w państwie źle rządzą....
- No bo źle rządzą !
- To może chociaż raz poszłabyś na wybory i zagłosowała na godnego kandydata.
- Ale ja nie mam czasu!
- Widzisz Ty masz to szczęście, że możesz iść na wybory,bo masz ukończone 18 lat. Ja też chciałabym zagłosować, ale mam dopiero 14 lat.
- No zastanowię się jeszcze...
- Tu nie ma nad czym się zastanawiać mamo. Może nowy kandydat będzie lepiej rządzić państwem, dbać o obywateli, wprowadzać nowe prawa, korzyści . Pomyślałaś o tym?
- No nie... Może to i dobry pomyśl z tymi wyborami.... A nie ma na co czekać zaraz pójdę i zagłosuję.
- No nareszcie!