Proszę o przetłumaczenie na język niemiecki poniższego planu aha i dodam że to na dziśaj do godziny 22 jeśli są jakies błędy proszę o poprawę z góry dziękuję. I niech to zrobią Ci co się znają na rzeczy bo to dla mnie ważna sprawa dokładnie sprawdze wasze umiejętności i wiedzę bo oferuję sporo pkt za takie zadanie...

Plan tygodnia
W poniedziałek pomagam dziadkowi w naprawie samochodu.
Wieczorem gram na komputerze i spotyka się z przyjaciółmi.

We wtorek uczę się oraz gram na hali w piłkę nożną i siatkę ze znajomymi. Wieczorem gram w ping ponga z bratem.

W środę idę z przyjaciółmi do pizzeri a wieczorem się uczę i odrabiam lekcje.

W czwartek popołudniu odrabiałem pracę domową
Wieczorem spotkałem sie z kolegami

W piątek po szkole grałem na konsoli. Resztę dnia spędziłem u babci.

W sobotę
Rano kosiłem trawę
Wieczorem pojechałem na dyskotekę

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-15T20:13:24+01:00
Der Plan der Woche
Am Montag, den Großvater zu helfen, um das Auto zu reparieren.
Am Abend spiele ich am Computer und mit Freunden.

Am Dienstag, lernen, die Halle und die Fußball-und Netz mit Ihren Freunden zu spielen. Am Abend spiele ich Tennis mit meinem Bruder.

Am Mittwoch, gehe ich mit Freunden zu Pizzeria in der Woche zu lernen und das Verfassen von Unterricht.

Am Donnerstagnachmittag odrabiałem Hausaufgaben
Am Abend traf ich mich mit Kollegen

Am Freitag nach der Schule spielte ich auf der Konsole. Ich verbrachte den Rest des Tages im Haus zu Großmutters Zeiten.

Samstag
Morning košile Gras
Am Abend ging ich in die Disco
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T20:15:43+01:00

Der Plan der Woche
Am Montag, den Großvater zu helfen, um das Auto zu reparieren.
Am Abend spiele ich auf dem Computer
und sich mit Freunden.

Am Dienstag, lernen, die Halle und die Fußball-und Netz mit Ihren Freunden zu spielen. Am Abend spiele ich Tennis mit meinem Bruder.

Am Mittwoch, gehe ich mit Freunden zu Pizzeria in der Woche zu lernen und das Verfassen von Unterricht.

Am Donnerstagnachmittag odrabiałem Arbeit
Heim
Am Abend traf ich mich mit Kollegen

Am Freitag nach der Schule
Ich spielte auf der Konsole. Ich verbrachte den Rest des Tages im Haus zu Großmutters Zeiten.

Samstag
Morning košile Gras
Am Abend ging ich in die Disco


Chyba Tak ... ^^
1 5 1