Odpowiedzi

2009-11-15T20:34:59+01:00
Z życia to np. Św. siostra Faustyna Kowalska, którą nawiedzał Bóg i ona opisywała to w swoim dzienniku. Nikt jej nie wierzył ludzie przypuszczali, że ma ona halucynacje, ale w końcu udało jej się dowieść, że naprawdę Bóg ją odwiedza. W cięzkich chwilach tylko on był dla niej oparciem kiedy nikt jej nie wierzył.
17 3 17
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T20:35:59+01:00
Przykładem zawierzenia Bogu może być Hiob. Postać Biblijna. Był on bowiem bogobojny i bogaty. Gdy szatan przychodzi do Boga, kwestionuje wiare Hioba i chce Go wystawić na próbe. Bóg się zgadza. Wiele osób zadaje sobie pytanie dlaczego Bóg się zgodził. Tutaj pozostaje dowolność interpretacji. Hiob podczas pierwszych prób traci swój majątek i swoje dzieci. Nie przeklina Boga. Gdy jednak zostaje pozbawiony zdrowia, poprzez straszliwą chorobę jaką jest trąd, przeklina dzień swoich urodzin i mówi, że jeśli już miał się urodzić to wolałby umrzeć zaraz po narodzinach. Ale dalej wierzy w Boga mówiąc Bóg dał Bóg zabrał.

Myślę, że to jest dobra odpowiedź!
Dasz mi najlepszą odpowiedź ? :D
31 4 31
2009-11-15T20:38:02+01:00
1-szym przykładem zawierzenia życia Bogu jest kapłaństwo. Wszyscy księża bowiem w jakimś stopniu muszą zrezygnować z własnego "ja" i być bezwzględnie posłusznym biskupowi. Natomiast 2-gim przykładem jaki nasunął mi się na myśl jest przykład ks. Robaka z "Pana Tadeusza". Po tym, jak trochę namieszał w życiu (mniejsza o szczegóły, może czytałaś/eś) założył habit i oddał się posłudze, więc wracamy tu do punktu 1-szego.
Tylko złóż w logiczną całość i gotowe:)
Myślę, że przykład kapłaństwa najlepiej oddaje temat.
11 2 11