Kupiłes przez internet towar z którego nie jestes zadowolony. Napisz list do firmy, która Ci go sprzedała
*poimformuj co i kiedy kupiłes
*poskarż sie na długi czas oczekiwania i brak reakcji na e-Mail
*podaj dwie wady kupionego towaru
*powiedz jakiego rozwiazania oczekujesz i wyraz nadzieje na szybka reakcje
podpisz sie jako xyz
i dłogosc minimum 120 i max 150 słów

1

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-16T13:57:59+01:00
Miasto, Data
Customer Relations Team
Samsung Electronics
Customer Care Centre
PO Box 17243
Edinburgh
EH11 4YB
United Kingdom

Dear Sir or Madam,
I'am writing to inquiry for some information about reclamation in Your company.

On 14 th December I bought Samsung Corby on Your web site. I was waiting for your reply to my e-mail two weeks. It is a long time. This mobile what I bought is cracked and the color is wrong. I bought white mobile and You send me yellow.

With this letter I send You this mobile back and I would like you to send me new mobile what I order. I look forward to hearing from you to my e-mail.

Yours faithfully,
XYZ