1) Ile razy masa konia ważącego 450 kg jet większa od masy 30dkg myszy?
2) liczby 1, 2, 3, 4, rozmieść w kratkach tak aby suma liczb w każdej kolumnie i w każdym wierszu była pierwsza?
Liczba pierwsza dzieli się przez 2,3,5,7,11,13,17,19.

W czterech kratkach podwójnych!!





2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T20:29:00+01:00
1. 450kg=45000dkg

45000:30=1500
masa konia jest o 1500 razy większa od masy myszki
2.
1 2
4 3

1+2=3
4+3=7
1+4=5
2+3=5
dzielą sie przez 1 i samą siebie więc są liczbami pierwszymi ;)
2009-11-15T21:23:16+01:00
450kg=45000dag
45000dag:30dag=1500
Odp. Kon jest o 1500 razy cięższy od myszki.


2 1 Takie będzie rozmieszczenie;]
3 4