Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T20:23:03+01:00
Już od wielu lat komputery osobiste i Internet coraz bardziej wkraczają w nasze codzienne życie. XXI wiek to era komputerów i Internetu. Dostęp ma każdy z nas, bez względu na wiek, miejsce i czas. Można sobie zada pytanie: po co ludzie go stworzyli? Dzięki Internetowi miedzy innymi szybko wyszukujemy potrzebne informacje, komunikujemy się z innymi bez względu na szerokość geograficzną w której zamieszkuje, robimy zakupy. Przez Internet można prowadzić badania, debaty oraz komercyjne prezentacje. Dzięki niemu pokonuje się fizyczne bariery odległości.
2009-11-15T20:26:42+01:00
Moim zdaniem są dobre zalety internetu, ale i złe można się wpakować w niezłe tarapaty.
Można się uzależnić, popsuć wzrok lub na forum spotkać niebezpieczne osoby ale z drugiej strony cała teraźniejsza nauka opiera się na komputerach i internecie.
2009-11-15T20:37:06+01:00
Myśle ,że to szansa do rozwijania umiejętności naukowych.Z drugiej strony to też zabijanie wiedzy którą ma młodzież w głowach.Moja decyzja jest po środku.Zależy kto co wybierze.Ci uzależnieni, komputer to drugi dom, ale virtualny.Ale dla tych drugich to coś elektrycznego które jest złe.