Odpowiedzi

2009-11-15T20:23:39+01:00
POZYTYWNE:
niektore bakterie zwalczaja inne szkodliwe, nie wiem wiecej nie pamietam

NEGATYWNE:
choroby bakteryjne wirusowe, zatrucia pokarmowe, plesnienie,
54 2 54
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T20:23:42+01:00
Pozytywne -
w przemyśle ( do robienia jogurtów, wina itd)
do produkcji szczepionek
rozkładają martwą materie organiczną i np dzieki nim sie sciółka w lesie tworzy

negatywne - powodują choroby
4 2 4
2009-11-15T20:24:35+01:00
Pozytywne- niezbedne w niektorych dziedzinach zycia w przemysle spozywczym.
negatywne -chorobotworcze
27 4 27