Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T20:52:07+01:00
Mam kochajaca rodzine ktora troszczy sie o mnie pomaga mi w trudnuch sytuacjach jednym zdaniem moja rodzina jest idealna. W przyszlosci chcialabym wlasnie taka rodzine stworzyc ktora potrafi kochac i szanowac drugiego czlowieka. Stworzyc rodzine ktora nie bedzie miala codziennego smutku ktora bedzie posiadala iskierke nadzieji. Postarac sie aby w rodzinie ukladalo sie dobrze. Poprostu stworzc kochajaca sie rodzine.
3 5 3
2009-11-15T21:04:33+01:00
Moja rodzina w przyszłości... W przyszłości moja rodzina będzie kochała się tak jak teraz Kochają się moi rodzice i rodzeństwo. Razem z mężem będziemy mieli 3dzieci ,będziemy zarabiać dużo pieniędzy. Wybudujemy dom a w nim wannę z jacuzi i wiele innych luksusowych sprzętów. Pomimo naszego bogactwa nie będziemy patrzeć na ludzi biedniejszych z góry a nie jak gorszych od nas.
2 2 2
2009-11-15T22:50:00+01:00
W przyszłości moja rodzina pozostanie taka jak jest!
Nic się nie zmieni bo my nie chcemy nic zmieniać,dobrze jest nam razem ! I niech zostanie tak jak jest !

Pozdro ;]