Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T20:25:56+01:00
3 wiek:
początek : 201 r.
koniec : 300r.

7 wiek:
początek: 601 r.
koniec: 700 r.

1 wiek:
początek: 1 r.
koniec: 100 r.

18 wiek:
początek : 1701 r.
koniec : 1800 r.
2009-11-15T20:26:39+01:00
A)201-300
b)601-700
c)1-100
d)1701-1800
2009-11-15T20:41:08+01:00
3 wiek:
zaczął sie: 201r.
zakończył:300r.

7 wiek:
zaczął sie:601r.
zakończył:700r.

1 wiek:
zaczął się:1r.
zakończył się:100r.

18 wiek:
zaczął się:1701r.
zakończył:1800r.