Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T20:30:58+01:00
Ponieważ jasność planety w świetle widzialnym jest zbyt mała w porównaniu ze zbyt blisko znajdująca się jasną gwiazdą.
1 5 1
2009-11-15T20:31:52+01:00
Ponieważ jasność planet (w świetle widzialnym) jest zbyt mała w porównaniu ze zbyt blisko znajdująca się jasną gwiazdą. Obecność planety obiegającej gwiazdę możemy stwierdzić na podstawia zmian jasności tej gwiazdy. Teraz będzie to możliwe na falach podczerwonych dzięki teleskopowi kosmicznemu Herschel`a (wystartował w maju 2009, a zacznie pracę pod koniec 2009 roku)


1 5 1