Zada.1
Jaka była wysokość zaciągniętego kredytu w banku na zakup samochodu dostawczego, jeśli po 2 latach spłacono 76880zł przy rocznym oprocentowaniu 24%?

zad.2
Pan kowalski w październiku 20001r. otrzymał fakturę za rozmowy telefoniczne na kwotę 98,25 zł(podatek VAT wynosi 22%). Wiedząc ze abonament miesięczny wynosi 35zł, oraz ze zarejestrowano 175 jednostek taryfowych oblicz cenę 1 jednostki taryfowej:
A) Bez podatku VAT
B) Z 22% podatkiem VAT

ProszE ??

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T20:40:52+01:00
1 rok to będzie = 124/100 x
2 rok : 124/100 ^ 124/100x = 1,5376 x

1,5376x = 76880 : 1,5376
x= 50 000

odp.Wysokość zaciągniętego kredytu wynosiła 50 tys.

Zad.2
A.
122/100x = 98,25 / ^100
122x = 9825 :122
x= 80,5 ( tyle wynosi kwota abonamentu bez podatku Vat)

A z podatkiem Vat wynosi 98,25 :)

- cena jednostki taryfowej bez podatku vat:

80,5 :175 = 0,46 zł

- cena jednostki taryfowej z podatkiem Vat:

98,25 : 175 = 0,56 .
1 5 1
2009-11-15T22:38:15+01:00
1 rok= 124/100 x
2 rok : 124/100 ^ 124/100x = 1,5376 x

1,5376x = 76880 : 1,5376
x= 50 000

odp.Wysokość zaciągniętego kredytu wynosiła 50 tys.

Zad.2
A.
122/100x = 98,25 / ^100
122x = 9825 :122
x= 80,5 ( tyle wynosi kwota abonamentu bez podatku Vat)

A z podatkiem Vat wynosi 98,25 :)

- cena jednostki taryfowej bez podatku vat:

80,5 :175 = 0,46 zł

- cena jednostki taryfowej z podatkiem Vat:

98,25 : 175 = 0,56 .