Odpowiedzi

2009-11-15T20:38:25+01:00
Stonka ziemniaczana, szarańcza, kornik drukarz, barczatka sosnówka
2 3 2
2009-11-15T20:39:15+01:00
Konsument- biedronka siedmiokropkowa (larwy i osobniki dorosłe zabijają i zjadają mszyce)
Destruent - opadłe liście, uschłe trawy, martwe zwierzęta, resztki drzew, kał itp.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T20:43:47+01:00
Producent: trawa pospolita
Konsument: ślimak winniczek
Destruent: dżdżownica ziemna
1 5 1