Odpowiedzi

2009-11-15T20:41:47+01:00
Korzystamy ze wzoru na pole deltoidu:
P=1/2 x e x f
gdzie e, f -przekątne deltoidu
Podstawiamy dane do wzoru na pole deltoidu i otrzymujemy:
24cm2 = 1/2 x 8cm x f
24cm2= 4cm x f
4f=24:4
f=6cm
Odp: Długość drugiej przekątnej deltoidu wynosi 6cm.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T20:42:12+01:00
P = d1 x d2 : 2
P = 24 cm²
d1 = 8cm
24cm x 2 = 48cm
48cm : 8 = 6
d2 = 6cm
Spr. 6cm x 8cm : 2 = 48cm : 2 = 24cm²
2 5 2