Co możesz odpowiedzieć w nastepujących sytuacjach?

1.You bump into someone
2.You are in a hurry and a friend of yours offers to give you a lift.
3.You are having a party.You ask your friend to help you.
4.Your boss in angry with you beacuse you are late.
5.Ypu want to concentrate on your work but ou can't beacuse your brother/sister has turned up the TV.


Bardzo prosiłabym rózniez o tłumaczenie odpowiedzi to dla mnie bardzo ważne.Z góry dzięki:))

3

Odpowiedzi

2009-11-15T20:40:54+01:00
1.Wpadasz na kogoś
2.Jesteście w pośpiechu i twój przyjaciel oferuje wam windę.
3.Mają imprezę. Prosisz znajomego o pomoc.
4.Gniewają się na ciebie bo przyszedłeś za późno.
5.NIe możesz się skoncentrować, ponieważ brat/siostra ogląda telewizję.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T21:14:51+01:00
1. Wpadłeś na kogoś.
I'm very sorry. Are you OK? / Bardzo przepraszam. Czy wszystko w porządku?
2. Śpieszysz się. Przyjaciel oferuje ci windę.
Thank you to much! / Dziękuję ci bardzo!
3. Jesteś na imprezie. Prosisz przyjaciela o pomoc.
Can you help me? / Możesz mi pomóc?
4. Twój szef jest na ciebie zły, bo spóźniłeś się do pracy.
I'm very sorry for my lateness. / Bardzo przepraszam za moje spóźnienie.
5. Nie możesz się skoncentrować, bo twój brat/siostra ogląda telewizję.
Can you switch off TV, please? / Czy możesz wyłączyć telewizor?
1 5 1
2009-11-15T21:40:09+01:00
I,m really sorry please forgive me are you allright??
Oh many thanks
Can you please help me with my party??
I'm really sorry that I'm late but It was a big traffick
can you please turn off the TV because i can't concentrate on my homework

Na bank jest dobrze ucze sie anglika od 15 lat i 4 lata mieszkam w Londynie tak ze murowana 5-ka