Odpowiedzi

2009-11-15T20:42:46+01:00
1/2 =wypłaty = 3/6
1/3 = produkcja i dystrybucja = 2/6
reklama = 100 000zl
zostaje 230 000zl

czyli 100 000 + 230 000 = 330 000 wynosi 1/6

z proporcji
1/6 = 330 000zl
1 = x

1/6x = 330 000zl
x= 198 000 0zł wynosi calkowity obrot
2009-11-15T20:46:25+01:00
3/6x + 2/6x + 100000zł + 230000zł = x
5/6x + 330000zł = x
330000 = 1/6x
x = 1980000zł

x - całkowity obrót
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T21:13:53+01:00
1/2 na wypłatę
1/3 na produkcję
1/2+1/3=3/6+2/6=5/6 całego obrotu to wypłata i produkcja
czyli 1/6 obrotu to 330tys.
330 tys.x6=1 980 000
obrót całkowity to 1 980 000 zł.