Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T21:02:07+01:00
Kraków 20 stycznia a więc zima - czas wyznaczany jest przez południk 15*.
Kraków 20*E
Więc 20*-15* = 5*
1*-4minuty
5*-x
x=20minut

12.00+20min = 12.20

Warszawa w lipcu więc latem - czas wyznaczany przez południk 30*
Warszawa 21*E

30-21= 9*
9*=36minut

12.00-36min = 11.24
2 3 2
  • stan
  • Rozwiązujący
2009-11-15T23:06:09+01:00
1) slonce w Krakowie 20 stycznie goruje o godz.12.00
2) slonce w Warszawie 20 lipca goruje o godz. 12.00
3 2 3