Odpowiedzi

2009-11-15T20:39:25+01:00
-Byc dobrym obywatelem
-Przestrzegac prawa
-Szanowac wszystkich ludzi
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T20:39:36+01:00
Poszerzać swoją wiedzę o kraju dzisiejszym i dawniejszym (chodzi mi o to ze co teraz sie dzieje i co bylo wczesniej)
reprezentowac się godnie jako obywatel Polski
szanować godlo i flage
1 5 1
2009-11-15T21:15:24+01:00
Prze de wszystkim :
Znać hymn Polski ,
Potrafić opisać godło ,
Uczestniczyć w różnych uroczystościach np . 11 listopada ,
Wywieszać flagę .