Odpowiedzi

2009-11-15T20:44:15+01:00
TYLKO U NAS !
Jedyna w swoim rodzaju, piękna, zgrabna lipa !
Ma prawie dwa metry wysokości a jej piękne zielone liście szepcą właśnie do Ciebie : przygarnij mnie ! Kup mnie !
Tylko dzisiaj ! Tylko teraz ! Promocyjna cena !
zadzwoń i zamów : 0745547879
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T20:46:26+01:00
Drzewo lipa jest dobre miejsce żeby pod nim usiąść i odpocząć ,można delektować się tym zapachem który koi nasze emocje.Daje dużo cieniu w upalne dni, można usłyszeć śpiew ptaków ,a również poczytać dobrą książkę.Lipa to drzewo pod którym można przesiedzieć cały dzień i nic nie robić, tylko patrzeć w niebo.
19 1 19
2009-11-15T20:48:17+01:00
Lipa to rodzaj drzewa należący do rodzaju długowiecznych. Ma piękne, sercowate, zielone liście. Stosunkowo krótki pień z ciemnoszarą korą ślicznie wygląda. Lipa nie tylko cudnie wygląda, ale również może pełnić rolę leczniczą. Poza tym pięknie pachnie. Czyż nie wspaniale byłoby w letnie popołudnie rozkoszując się jej zapachem w cieniu spędzać czas?
1 2 1